fredag den 17. august 2007

Messenger. Nr. 7



Jeg har pænt og ordentligt prøvet at løse de 23 ting i rækkefølge, men Messenger sprang jeg over. Det har jeg nu fået rettet op på.


Messenger er sjov at bruge - og nu ærger jeg mig over, at jeg ikke kender nogen på den anden side af jordkloden, som jeg kan kontakte via Messenger.


Jeg har prøvet at chatte med en af mine gode kolleger. Det var mægtig skægt, selvom vi næppe var mere end 20 meter fra hinanden.

Et par dage senere.
Min kollega og jeg ville prøve at snakke sammen via Messenger. Vi fik rigget et par headsets til. Efter et forgæves forsøg fik vi stadset til at virke. Lydkvaliteten var rigtig god, og nu ærger jeg mig endnu mere over, at jeg ikke kender nogen, der bor et fjernt sted på kloden.
Der må på webben findes et sted, hvor man kan lede efter pennevenner, eller "messenger pals".

Ingen kommentarer: