mandag den 13. august 2007

Min egen podcast. nr. 20

Jeg kunne ikke få Odeo til at virke. Det gik udmærket med at få indtalt noget, Men da det skulle publiceres gik det galt. Systemet prøvede og prøvede, men kom ingen vegne.

Jeg forsøgte istedet med Podbean, og det gik meget bedre. I modsætning til Odeo skal man lave lydfilen i et andet program, og derefter uploade til Podbean. Det kan godt være lidt kringlet at arbejde med Podbean, men det lykkedes, og jeg synes også, at lydkvaliteten er fin. Meget, meget bedre end det, der bliver lavet i Odeo. Det bliver nok ikke sidste gang, jeg forsøger mig med programmet. Tænk bare at kunne sende en personlig hilsen til en bekendt i f.eks. København.

Lyt til min podcast, og få en grænseoverskridende oplevelse. Hvilken græse, der overskrides, må du selv bestemme.

Vil du forsøge dig med Podbean, så klik her.








Powered by Podbean.com

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Tak for inspirationen. Har nu lavet min egen Podbeam – Podcast. Lidt omstændelig, men det gik.

Marit sagde ...

At høre dig læse om vaskebjørne var i sandhed en grænseoverskridende oplevelse - du burde indstilles til en eller anden internatial pris.